Dag 1: Vertrek naar Calgary

5 augustus 2019 - Calgary, Canada

Om kwart voor negen werden door de taxi thuis opgehaald. Het was erg druk op Schiphol; om 11 uur waren we pas door alle controles. Nog wel tijdvoor een drankje maar geen tijd om te shoppen. Om kwart voor 12 konden we boarden.

Het vliegen ging best wel snel. De vlucht zou 9 uur duren maar met 8 uur en een kwartier waren we al op Calgary. Op het vliegveld van Canada ging het veel sneller.  Na een kopje koffie bij Starbucks, werden we door de taxi van het hotel opgehaald. Ons hotel (Acclaim hotel) was maar 5 minuten rijden vanaf het vliegveld. We hebben twee mooie kamers naast elkaar.

Op het dak van het hotel hebben we s middags lekker in hot tubs gezeten. Al vroeg hebben we in het restaurant naast het hotel pizza en pasta gegeten.

Na het eten zijn we gaan kijken waar we morgenochtend kunnen gaan ontbijten. Als we 10 minuten lopen heb je allemaal restaurantjes waar we kunnen ontbijten.

Na de wandeling gingen we al vroeg slapen. Morgen  moeten we om 11 uur ons hotel uit en om half 3 kunnen we onze camper ophalen.

Calgary 24C

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Natascha:
    6 augustus 2019
    Leuk om te lezen. Veel plezier.
  2. Margreet:
    Veel plezier!!
  3. Sanne:
    Heel veel plezier!
  4. Karel:
    7 augustus 2019
    Fijn dat de reis goe is gegaan. Geniet van Canada !