Dag 2: Ophalen camper, Campground Bow Valley ( Canmore)

6 augustus 2019 - Canmore, Canada

Iedereen heeft prima geslapen. We gaan ontbijten bij Tim Horton. Lekkere broodjes omelet. Daarna alle koffers weer ingepakt. We moeten om 11 uur uit onze kamer. De taxi staat er om 11 uur om ons naar de camperverhuur te brengen. We hebben pas om half 3 een afspraak, maar we hopen dat we de camper eerder krijgen.

We hebben geluk want de camper is al klaar. Van mensen die hun camper inleveren krijgen we allemaal spullen; een koffiezetapparaat, een broodrooster, watertank en een berenspray.

We hebben meteen alle koffers uitgepakt en gaan op zoek naar een grote supermarkt. Daar hebben we meteen geluncht.

De 1e campground hadden we thuis al geboekt, dus daar gaan we meteen naar toe. We zijn 2x verkeerd gereden, maar om 4 uur waren we al op de campground. Het is helaas wel gaan regenen. Omdat we buiten door de regen niet zoveel konden doen, hebben we gezellig spelletjes gedaan.

We hebben ook gekookt in de camper; spaghetti met salade,

Om 10 uur waren we eigenlijk allemaal moe en zijn we lekker gaan slapen.

Canmore, 20 graden, met regen

kmstand bij ophalen :

kmstand eind van de dag

1. Margreet:
    9 augustus 2019
    Lekker hoor een berenspray, wij hebben hier in de Toscane vooral muggenspray nodig.
  2. John de Ruig:
    9 augustus 2019
    Leuk hoor wij zijn wel benieuwd naar jullie camper.... 😉
  3. Karel:
    10 augustus 2019
    Zo herkenbaar voor ons. Zelfs jullie eerste campeerplaats, lijkt op een plek waar wij ook stonden. Nu fijn genieten met de familie !